Розробка педагогічної ради

Розробка педагогічної ради „ШКОЛА І СІМ”Я. ТВОРЧА СПІВПРАЦЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ, УЧНІВ ТА БАТЬКІВ”



ПЛАН ПІДГОТОВЧОГО ЕТАПУ РОБОТИ

- видання наказу про підготовку до педради
- створення творчої групи, розгляд питань: визначення проблеми, завдань
- моніторинг стану роботи з батьками ( кількість проведених батьківських зборів, відвідування школи батьками, перевірка батьками щоденників, контроль з боку батьків за виконанням домашніх завдань, відвідування засідань батьківського комітету)
- аналіз відвіданих заходів родинного виховання
- анкетування учнів, батьків, учителів
- опрацювання літератури відповідної тематики
ПРОБЛЕМА ПЕДРАДИ
Недостатність спільних дій сім”ї та школи у вирішенні важливих питань виховання
ЗАВДАННЯ
Зміцнення зв”язків школи та сім”ї з метою підвищення ефективності виховного процесу
Анкета для батьків
1.Чи часто Ви відвідуєте школу з власної ініціативи?
2.Чи завжди відвідуєте батьківські збори?
3.Які питання виховання Вас хвилюють?
4.Чи потрібна, на Вашу думку, слівпраця сім”ї та школи?
Анкета для учнів
1.Чи приємно тобі показувати щоденник батькам?
2.Що тобі найбільше подобається робити разом з батьками?
3.Чи хочеш ти взяти участь у родинному святі разом з батьками?
Анкета для вчителів
1.Скільки батьків відвідує батьківські збори?
2.Чи допомагає батьківський комітет у вирішенні важливих питань?
3.Чи вважаєте Ви свою співпрацю з батьками достатньою?
Примітка
У роботі педради беруть участь учителі, батьки, представники шкільного парламенту, психолог школи.
Хід педради
Теоретична частина
1. Виступ заступника директора школи з виховної роботи „Дослідження проблем сімейного виховання . Діаграма моніторингу”
2. Виступ психолога „Психологічні аспекти сімейного виховання”
3. Виступ учителя з творчої групи „Роль творчої співпраці батьків, учителів та учнів”
Практична частина
Робота творчих груп (батьки, вчителі, учні). Завдання групам:
1.Конфліктна ситуація. Учень часто не відвідує школу. Батько звинувачує у цьому вчителів. Озвучити конфлікт та його розв”язання. Ролі: батько, вчитель, дитина.
2.Намалювати картину „Дитина, сім”я, школа”, використовуючи асоціативні образи. Словесно описати картину.
3.Скласти вірш з опорними словами:
жити - любити
школа – довкола
родина – дитина
розуміємо – спільно діємо
4.Презентація творчих груп. Пантоміма „На суботнику” (домашнє завдання).
5.Завдання психолога „Портрет”.
Оцінка роботи творчих груп психологом. Обговорення проблем виховання.
Рішення педради.
Використана література
1.Л. Г. Тарасовська. Національне виховання дітей в умовах родини, - збірник „Національне виховання: регіональний аспект”, - Полтава, 1995р., с. 91
2.Школа класного керівника. Розділ „Робота з сім”єю”. – Упорядковано М. Голубенко. – К.: „Шкільний світ”, 2005, с. 101
3.М. Г. Стельмахович. Українське родиннознавство. – Івано-Франківськ, 1994
4.Г. Ващенко. Виховний ідеал. Підручник для виховників, учителів і українських родин. – Брюссель, 1976
5.М. С. Пашко. Родинне виховання в українській народній педагогіці. Збірник „Національне виховання: регіональний аспект”. – Полтава,
1995 р., с. 71  

Комментариев нет:

Отправить комментарий