№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
1.
|
Вступ. Мова найважливіший засіб спілкування , пізнання і впливу
| ||
2.
|
РМ. Повторення відомостей про мовлення, спілкування, текст, стилі і типи мовлення. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Вивчальне читання (практично).
| ||
3.
|
Словосполучення і речення; члени речення( у тому числі однорідні); звертання, вставні слова. Просте і складне речення.
| ||
4.
|
Пряма мова і діалог
| ||
5.
|
РМ. Ділові папери. Протокол
| ||
Синтаксис і пунктуація
| |||
6.
|
Словосполучення. Будова і види словосполучень за способом вираження головного слова
| ||
7.
|
Тренувальні вправи
| ||
8.
|
Речення. Види речень за метою висловлювання; окличні речення(повторення).Речення прості і складні(повторення), двоскладні й односкладні. Розділові знаки в кінці речення (повторення).
| ||
9.
|
Порядок слів у реченні . Логічний наголос
| ||
10.
|
Контрольне тестування
| ||
11.
|
РМ. Особливості побудови опису місцевості . Усний контрольний стислий переказ тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі .
| ||
12.
|
РМ . Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі
| ||
Просте речення
| |||
13.
|
Двоскладне речення . Головні і другорядні члени речення . Тире між підметом і присудком
| ||
14.
|
Підмет і присудок як головні члени речення. Способи вираження підмета.
| ||
15.
|
РМ. Контрольне читання мовчки. Аналіз контрольного переказу
| ||
16.
|
Підмет і присудок як головні члени речення. Способи вираження присудка. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний).
| ||
17.
|
Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження означення
| ||
18.
|
Прикладка як різновид означення. Правопис прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки
| ||
19.
|
Другорядні члени речення. Додаток. Способи вираження додатка
| ||
20
|
Другорядні члени речення. Обставина. Види обставин (за значенням ).
| ||
21.
|
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами
| ||
22.
|
Головні та другорядні члени двоскладного простого речення. Тренувальні вправи
| ||
23.
|
Контрольне тестування
| ||
24.
|
РМ. Усний контрольний твір-оповідання на основі почутого(з обрамленням).
| ||
Односкладні прості речення. Неповні речення
| |||
25.
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка (означено-особові, неозначено-особові, безособові).
| ||
26.
|
Тренувальні вправи
| ||
27.
|
РМ. Аналіз контрольного твору
| ||
28.
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета (називні
| ||
29.
|
Тренувальні вправи
| ||
30.
|
Односкладні речення як частини складного речення
| ||
31.
|
Контрольний диктант
| ||
32.
|
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях
| ||
33.
|
Тренувальні вправи.
| ||
34.
|
РМ. Контрольне аудіювання . Аналіз контрольного диктанту
| ||
35.
|
РМ. Конспектування як різновид стислого переказу прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки
| ||
Речення з однорідними членами
| |||
36.
|
Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком).Кома між однорідними членами
| ||
37.
|
Речення з кількома рядами однорідних членів
| ||
38.
|
Однорідні й неоднорідні означення
| ||
39.
|
Тренувальні вправи
| ||
40.
|
Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами
| ||
41.
|
Контрольне тестування
| ||
42.
|
РМ. Усний контрольний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії і культури в науковому стилі
| ||
43.
|
РМ. Контрольний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії і культури в публіцистичному стилі.
| ||
Речення зі звертаннями, вставними словами ( словосполученнями, реченнями )
| |||
44.
|
Звертання непоширені й поширені
| ||
45.
|
Розділові знаки при звертанні
| ||
46.
|
Вставні слова ( словосполучення і речення ). Розділові знаки при вставних словах
| ||
47.
|
Групи вставних слів і словосполучень за значенням
| ||
48.
|
Тренувальні вправи
| ||
49.
|
Синтаксичний розмір простого речення
| ||
50
|
Контрольне тестування
| ||
51.
|
РМ. Усний контрольний твір-роздум на морально-етичну ( суспільну ) тему в публіцистичному стилі.
| ||
52.
|
РМ. Письмовий контрольний твір-роздум на морально-етичну (суспільну ) тему в публіцистичному стилі
| ||
Речення з відокремленими членами
| |||
53.
|
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення.
| ||
54.
|
Відокремлене означення. Розділові знаки у реченнях з відокремленими означеннями
| ||
55.
|
Відокремлена прикладка. Розділові знаки у реченнях з відокремленими прикладками
| ||
56.
|
Тренувальні вправи
| ||
57.
|
Відокремлена обставина. Розділові знаки у реченнях з відокремленими обставинами
| ||
58.
|
Тренувальні вправи
| ||
59.
|
РМ. Докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням
| ||
60.
|
Відокремлені уточнюючі члени речення. Розділові знаки у реченнях з відокремленими уточнюючими членами речення
| ||
61.
|
Синоніміка простих речень з відокремленими членами речення і складних речень
| ||
62.
|
Розділові знаки у реченнях з відокремленими уточнюючими членами речення (закріплення ).
| ||
63.
|
Тренувальні вправи. Синтаксичний розбір простого речення
| ||
64.
|
Контрольний диктант
| ||
65.
|
РМ. Твір-опис місцевості ( вулиці, села, міста ), пам’яток історії і культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
| ||
66.
|
РМ. Контрольне аудіювання. Аналіз контрольного диктанту
| ||
Повторення в кінці року
| |||
67.
|
Головні та другорядні члени речення
| ||
68.
|
РМ. Повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення і узагальнення матеріалу в науковому стилі. Захист рефератів.
| ||
69.
|
Односкладні й неповні прості речення
| ||
70.
|
Просте ускладнене речення
|
Петрова Н.М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий